کاشت ابروی طبیعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 84
نویسنده : سئو سایت نوین

کاشت ابرو یک راهکار دائمی و مطمئن برای رفع مشکلات ابرو می باشد. این روش برای همه کسانی که ابروی آنها حالت طبیعی اش را از دست داده مناسب است. در صورت وجود شکستگی ، تتو و برخی بیماریها احتمال ریزش و یا کم پشتی ابرو وجود دارد. این موارد با استفاده از کاشت ابروی طبیعی قابل رفع می باشد. البته برخی روش های دیگر نیز امروزه وجود دارد. کاشت طبیعی ابرو تنها روش بدون عارضه است که در آن موی طبیعی خود فرد از سر به ابرو پیوند زده می شود.

یکی از مسائل مهم در کاشت ، رشد طبیعی ابروها و همگونی آنها با موهای قبلی ابروست. ما در کلینیک آرین سیما جدیدترین روش کاشت ابرو را به کار میگیریم. خروجی کار در نحوه کاشت ابرو آرین سیما کاملا طبیعی می باشد. به گونه ای که تشخیص موهای کاشته شد ابرو با موهای قبلی امکان پذیر نیست.

ابروهای کاشته شده به صورت دائمی و مادام العمر می باشند. این موها همانند سایر موها رشد مداومی را دارند. بنابراین شما پس از کاشت نیاز به اصلاح و منظم کردن آنها خواهید داشت. البته به خاطر داشته باشید که موهای پیوندی از سر به ابرو بیشتر از موهای خود ابرو رشد دارند. این سرعت بخاطر تفاوت الگوی رشد موی سر و ابرو است. بنابراین نیاز شما به کوتاه کردن موهای کاشته شده نسبت به موهای اصلی ابرو هم بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای مشاوره کاشت ابرو با ما هماهنگ شده و از مشاوره حضوری ما استفاده نمایید.

 

علت ریزش ابرو چیست؟

چرخه طبیعی بدن به گونه ای است که همواره موی بدن دچار ریزش می شود. ولی در روند طبیعی فرد این ریزش مو را حس نمی کند. گاهی ریزش به اندازه ای هست که آثار ان مشخص می شود. در این حالت می گوییم که فرد دچار ریزش مو و یا ریزش ابرو هست. در چنین مواردی بایستی درمان انجام داد. ابروها صرفا برای زیبایی صورت نیست و وظیفه محافظت از چشم در برابر ذرات و عرق پیشانی را دارد. بنابراین حفظ سلامت ابرو چه در زنان و چه مردان مهم می باشد.

کمبود مواد مغذی بدن : کمبود پروتئین ها و مواد معدنی و ویتامین می تواند اثر سوئی بر موها داشته باشد.

عوارض مصرف داروها : برخی از داروها عوارضی چون ریزش مو را در پی دارند. بنابراین بایستی این مساله را احتیاط کرد.

اختلالات خود ایمنی بدن

در بدن انسان اختلالات خود ایمنی متعددی می تواند اتفاق بیفتد. در صورتی که بدن دچار اختلالات خود ایمنی شود موی بدن دچار ریزش ناگهانی می شود. برخی از انواع اختلالات خود ایمنی به شرح زیر است:

  • (1) آلوپسی آره تا : در این عارضه سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند. احتمال دارد آلوپسی در ابروها اتفاق بیفتد و ابروها به صورت ناگهانی دچار ریزش کلی شود.
  • (2) لوپوس : در این عارضه ابروها جزو مناطق اولیه برای ریزش مو هستند.

مشکلات پوستی : بیماری های پوستی مانند اگزما ، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک باعث ریزش ابروها می شود.

مشکلات ناشی از تیروئید : یکی از علل نازکی ابروها کم کاری تیروئید است. البته نازکی ابرو علت های مختلفی هم می تواند داشته باشد. در نظر داشته باشید که نازکی ابرو در اثر کم کاری تیروئید دارای یک الگوی معین است که قابل تشخیص است.

اسکار و یا زخم : زخم ها می توانند بخشی و یا کل ابرو را از بین ببرند.

افزایش سن : به صورت طبیعی با افزایش سن احتمال ریزش ابرو وجود دارد. ما در ادامه برخی دلایل ریزش ابرو را بیان می کنیم.

درمان ریزش ابرو | دارویی و کاشت

برای جلوگیری از ریزش ابرو درمان های مختلفی وجود دارد. گاهی برای درمان بسیار دیر شده و هیچ درمان دارویی تاثیری ندارد. در چنین صورتی بهترین روش برای داشتن دوباره ابرو ، کاشت ابرو به صورت طبیعی است.

درمان های دارویی متفاوتی برای جلوگیری از ریزش ابرو وجود دارد. شاید اسم بردن از برخی داروهای درمانی در اینجا درست نباشد. چرا که برخی بیماران تمایل داشته باشند که به صورت خودسرانه از آنها استفاده نمایند. به خاطر داشته باشید که در درمان های خودسرانه بیمار احتمال آسیب به خود را بالا می برد. امکان دارد که استفاده بی مورد و بی رویه باعث آسیب های جبران ناپذیری هم بشود. بنابراین خواهشمندیم برای حفظ سلامتی و زیبایی خودتان همواره از پزشک متخصص کمک بگیرید.

ما در کلینیک تخصصی پوست و مو آرین سیما درمان های های دارویی ریزش ابرو را نیز تجویز و دنبال می کنیم. در صورتی که بیمار مستعد درمان دارویی باشد حتما از این روش ها برای جلوگیری از ریزش ابرو استفاده می کنیم. پروسه درمان ریزش ابرو با استفاده از دارو شامل دو مرحله توقف ریزش ابرو و رشد مجدد ابرو می باشد. در صورتی که در جلسات معاینه و آزمایش متوجه بی اثر بودن درمان دارویی شویم، به شما کاشت ابرو را پیشنهاد خواهیم کرد.

لینک های مهم و مرتبط :

 

کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو، کلینیک کاشت مو، کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو   کاشت ریش  ,  هزینه کاشت ریش   ,   کاشت ابرو ، هزینه کاشت ابرو

 

درمان ریزش مو در کلینیک آرین سیما

نتایج بررسی علت ریزش ابرو به ما کمک می کند درمان های متفاوتی را شروع کنیم. گاهی علت ریزش ابرو به خاطر عوارض دارویی است که در این صورت با قطع داروی عارضه دارد و یک دوره درمانی می شود موهای ریخته شده را دوباره احیا کرد. گاهی شرایط کمی سخت تر است و بیمار با مشکلات پوستی درگیر است. مدت درمان در این شرایط کمی متفاوت است. گاهی نیز بیمار دچار اختلالات تیروئیدی و یا اختلالات خود ایمنی است. درمان در این موارد طولانی تر و سخت تراست. نتیجه گیری درمان بسته به ری اکشن بدن بیمار نیز خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو ، کاشت ابرو و کاشت ریش , ,
:: برچسب‌ها: کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو , کلینیک کاشت مو , کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو , کاشت ریش , هزینه کاشت ریش , کاشت ابرو , هزینه کاشت ابرو ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com